tisdag, april 04, 2006

Tillbaka i neverland

Svettig och klibbig men väldigt glad över att vara tillbaka hemma i Singapore. När jag skulle boarda planet ställde jag mig först i kön, ingen annan stod bakom mig. Helt plötsligt har dock mitt svängrumm minskat till 0° bakom mig har en kinesisk man ställt sig, han har ställt sig 1 cm ifrån mig och bakom honom är det tomt! Well well, tvätten ligger och snurrar och mailen bubblar ska ut och möte några polrae snart tror jag. It's sooooo fucking god to be back! Bilden är från vägen från Changii airport till Neverland.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Martin,

Tror att du befinner dig i Chateau von Krogh...

Kram

Ps. Vill inte verka vara en besserwisser, inte alls =) Ds.

Besserwisser, av tyskans "en som vet bättre" (besser = bättre och Wisser = vetare), en person som anser sig kunna och veta allt bättre än andra...

Anonym sa...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »