onsdag, april 05, 2006

Maids

Våran maid håller just nu på att stöka runt i lägenheten och för en liten stund sen kom hon in på mitt rum med nystrukna kalsonger och t-shirts. Hur bra är inte det? Finns det nån skönare känsla än att komma ut från dushen och hoppa i ett par nystrukna kalsonger? Nej, just det! Testa det sätter en liten guld kant på tillvaron. Jag har faktiskt en maid för en dag i Sverige som jag kommer låta stryka mina kalsonger när jag kommer hem. Det började med att han trodde att Cafe opera skulle bli det nya Berns. Jag sa självklart emot och vi slog vad. Vi gav det ett år och vinnaren skulle få den andre som slav under en dag. Jag gick självklart ut som vinnare och har än idag inte tagit ut priset. Jag vet att han försöker förtränga det, men vi har ingen preskreptions tid på priset så när han minst anar det och när jag som mest behöver en slav ska jag ta ut det. Upplägget är inte helt klart än men det börjar givetvis med en stor god frukost ute i det gröna nån sommar dag. Har ni några tips på vad mer jag ska göra för att utnyttja den här dagen maximalt får ni gärna komma med tips. Och Andreas försök inte komma med falska inälgg du är redan genomskådad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Enjoyed a lot! » »