söndag, april 30, 2006

Landat

Lite skönt är det ändå att vara tillbaka i Singapore, efter jag landat så var det choklad provning för hela slanten. Äta och sen iväg till Fullerton som är Singpore's äldsta byggnad och helt vansinnigt vacker. Chokladen var ljuvlig och uppe på en balkong stod det under hela kvällen en stråk kvartett och spelade klassisk musik. Så med ett glas rom lite kaffe och mängder med riktigt god choklad firades det att jag kommit hem... Och idag kom min donna ner. Så ut till flygplatsen för att möta henne. Försov mig dock 6 timmar. Hade glömt ställa om tiden så jag vaknar enligt min klocka kl 08:00, men då var hon 15:00 redan. Som tur var så åkte min polare flickvän på samma flyg och han skulle också ut och möta så han slog larm och jag hann i tid. Får se vilka planer det blir men skönt ska vi iaf ha det oav om det blir strand eller vulkan spottning!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Very nice site! » » »

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog