torsdag, april 27, 2006

She is back, lady luck

Har fatt en valbehovlig natts somn och det ser ut som det mestaa loser sig. Min underbara babe lyckades trixa till sig en ny biljett sa hon kommer ner pa sondag. Sjalv sa drar jag senare inatt och landar i Singapore imorgon efter middag. Maria om du laser det har sa vill jag ha det vanliga motagandet pa flygplatsen, en liten orkester hula hula donnor som kastar blommor och ta Rolceen denna gangen! Bentlyn ar for liten... Basen som jag ar pa nu ar helt sjukt stor och galen. Eftersom det ar sa manga soldater som mellanlandar for leaf (permis) sa har dom lyxatt till det lite. Utomhus bio, spa, relax avdelnning, inomhus bio, spel avdelning (playstation etc). Nu gick min tid visst ut pa internet sa jag maste pysa men vi hors fran Singapore nasta gang.
Saionara!

1 kommentar:

Me sa...

Så skönt att det ordnade sig ändå.
Tjejen tycker nog också att det är skönt när du inte befinner dig i en krigszon.
Sayonara! And mata-ne!