fredag, april 28, 2006

Kaptenens logg bok 28 april 2006

Vi har precis lättat ankare och på börjat vår resa till varmare breddgrader. Jo jag stannade nämligen kvar i Kuwait i en extra dag, hade en bild som jag ville ta på basen där jag bodde. Bussen som gick till flygplatsen gick för tidigt så jag skulle missa kvälls ljuset med två timmar så jag sköt på resan en dag. Men nu har jag lättat ankare och befinner mig på Kuwait internationella flygplats. Klockan två imorgon landar jag i Singapore vilket ska bli så skönt. Jag har nämligen inte kunnat tvätta och mina kläder tog slut för fem dagar sen. Jag är skitig har dock dushat men har gått runt i skitiga kläder i några dagar så det ska bli skönt att simma runt i poolen och känna sig fräsh. Om nån skulle vilja se vad jag har gjort så kör tidningen Fokus en bild special med mina bilder i dagens nummer. Imorgon kommer jag sitta med resterande bilder och sen sända för att nästa vecka, ähh vi får se....

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Martin! Sex sidor med en blandning av vackra, ruggiga och uttrycksfulla bilder.