måndag, april 10, 2006

Irak

Ledsen att förra inlägget blev lite grötigt men jag var lite stressad. Som sagt jag är nu på väg över till Kuwait för att åka vidare in till Irak. Jag ska vara inbäddad hos 4 infanteriet som håller till runt Najaf, Karbala och Babi. Det var dom här killarna som hittade Sadam fick jag reda på idag. Just nu sitter jag på Changi airport och pressar i mig en macka. Jag slutade nämligen snusa för någarr dagar sen, det var nämligen då mitt snus föråd tog slut. Och detta med mening, hur dumt det än känns just nu så vill jag sluta snusa. Det är inte lätt när man är hemma och det är 10 gånger svårare när man är stressad och nervös! Fan vad skulle jag inte ge föär en snus just nu? Utan snus försmäktar jag på denna ö! Well well, jag landar runt 16:00 imorn lokal tid och kommer hänga i Kuwait i nån dag, militären måste nämligen fixa ett visum till mig för att jag ska kunna ta mig ut ur landet. Jag hoppas jag kommer kunna blogga från basen i irak men annars får ni höra hur det va när jag kommer tillbaka om några veckor.

4 kommentarer:

Henke sa...

Rock'n'roll!

Hoppas verkligen du kan blogga från Irak. Jänkarna borde väl ha WLAN överallt :)

Och du, ta det lugnt!

Ida Thunberg sa...

oj!
ta hand om dig!
och hoppas du kan skriva därifrån.
kram.

Anonym sa...

Ta det lugnt!

Martin von Krogh sa...

Vi får hoppas på det och jag lovar att ta det lugnt!
Kram på er!