torsdag, mars 01, 2007

Tiden springer ifrån mig

Whooo, shit vad allt går undan, jag hinner knappt vakna förens det är dags att gå och lägga mig igen. Men det går bra nu, jag har bara några livs situations frågor att reda ut sen är vi tillbaka på banan igen... Dricker kaffe och lär mig blåsa rökringar från vattenpipan, saknar snuset men har verkligen bestämt mig! Tidningen Proffsfoto gjorde en intervju med mig idag och jag måste gjort ett helt snurrigt intryck på reportern. Kom direkt från ett möte på Aftonbladet, pratandes med min agent om en ett jobb som jag precis blev erbjuden. Det är kul men lite meckigt att få ihop våren, har blivit tvungen att tacka nej till tre föreläsningar och det är alltid tråkigt men det är svårt att vara på två ställen samtidigt. Tänk om man bara kunde få ägna sig åt att fotografera! Nu är det så mycket annat som tar upp tiden, friheten som frilans är underbar, men ibland kan jag längta efter den stab som finns på en redaktion som tar hand om allt runt omkring.

Inga kommentarer: