fredag, mars 30, 2007

R&R

Tjohoo! Äntligen har jag lämnat Irak, befinner mig nu i Kuwait där det är över 30°+ och man inte får ha på sig linne. jag och Urban blev tvugna att ta olika flyg eftersom det var begränsat med platser. Hel resan så har jag varit reseledare och tagit hand om allt som har med transport att göra. Jag kan det militära systemet och vet hur det mesta funkar så det är smidigast så. Nu längtar jag bara hem, ska bli skönt att träffa syster ska nog se till så hon kommer över och käkar middag nån kväll i veckan. Fick en fråga om jag kunde vara nere i Bombay för ett uppdrag redan nästa vecka. Puhh det är alltid en massa grejer som ska fixas när man kommer hem. Måste deklarera och kolla skadorna för förra året, fick ju en inte så trevli restskatt som jag håller på att pynta nu, 127 000 kr. Så jäkla tråkigt att jobba gärnet för att betala restskatten... Men nu är det klart!!!! Skriver lite mer senare för det har hänt en hel del intressanta saker ute i världen idag.

Inga kommentarer: