onsdag, mars 28, 2007

Dags att börja tänka på refrängen....

Det går snabbt när man har kul... Nej men allvarligt talat så har tiden bara sprungit ifrån mig. Imorn åker vi och jag skulle lätt kunna stanna här i några månader till känns det som. Så mycket bra reportage som bara ligger och väntar på att nån gör dom. Om en liten stund ska vi ut på en sista nattpatrull med dom luftburna killarna. Läste nånstans på nätet att min blogg var svår och läsa pga att jag stavar som en kratta och har en hel del särskrivningar. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för detta och förstår nu varför ingen av dom 900 läsarna som dök upp genom Aftonbladet stannat kvar... En nackdel med att vara ute och resa hela tiden är dessa resepresenter som man ska köpa varje gång. Förr så köpte jag till lite olika polare nu har jag skalat ner det till min lilla mini familj. Bonusdottern och flickvännen thats it, men just nu känns det som att det mesta är köpt. Fesen som Ebba fick förra gången gick dock hem big time, den blev ett väldigt poppis inslag på dagis. Är det nån som har några fantastiska förslag? Annars är det Sayonara för ikväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Martin,,,kom just hem från en egen resa, jag plåtar ju skidåkning hela tiden o det värsta är laviner o benbrott. Nå, stå på dig om dina bilders behandling.Du kämpar på o då ska du fan ha respekt också. Vad det gäller AB o bloggarna osv är jag lite skeptisk. Det blev i mina ögon för mycket bloggar och splittrat, men det var ju ett bra försök i alla fall. Kram på dig,,,fan, du är ju ung så kör hårt.
micke b

Anonym sa...

Håller inte med micke b, det viktiga var den direkta kontakt och identifikation som chattandet skapade.
Årets förnyelse av svensk journalistik, om man frågar mig.
"Lysande och banbrytande journalistik" enligt Paul Frigyes i Journalisten.
Kram

Anonym sa...

Skönt att du är nöjd,,då ger jag mig
micke

Osterberg sa...

Haha, ja du stavar som en kratta ibland, men jag antar att du har väsentligare saker för dig än att korrekturläsa blogginlägg.

Om det är till någon glädje kan jag dock meddela att en av läsarna som hittade hit via aftonbladet har stannat kvar. =)