fredag, mars 30, 2007

Fredag kväll i öknen

Hade jag varit hemma ikväll så hade jag vi det här laget stått vid spisen och lagat en god fredags middag. Istället sitter jag på ett internet cafe på en militärbas själv. Urban mår dåligt och ligger och kräks i tältet, vilket för övrigt är det värsta jag vet. Äckliga sår eller trasiga armar fine, men kräks fixar jag inte överhuvudtaget! Iom att det är en bas full med soldater så händer det en massa ssaker här hela tiden, ikväll kan man bla dansa latino eller hip hop om man vill, det är ett sånt där disco! Själv ska jag sätta mig i sandlådan (det heter så och är ett lekrum för vuxna) och kolla på film. Förhoppningsvis när jag kommer tillbaka har Urban blivit bättre och lukten försvunnit... Ha en skön fredagskväll och en trevlig helg och föresten, varför sitter du och läser bloggar på en fredags kväll?

Inga kommentarer: