fredag, mars 23, 2007

Toppen humör!!!!

Helt fantastikst hur några små rader kan få en på otroligt dåligt humör. Jag är trött irreterad och önskar jag var fem år så jag kunde lägga mig på golvet och skrika. Dagen har varit väldigt bra, vi blev upplockade imorse och körda till vår nya FOB (militärbas). Den ligger också i centrala delar av Bagdad och verkar bli väldigt intressant. Här verkar det mesta finnas, imorgon ska vi ut på en ny operation, berättar vad den går ut på när jag kommer hem från den. Ikväll har vi varit ute på en kortare grej, men det var intressant. Just i det här området är det lugnt men på andra sidan floden kan vi höra intensiva strider. Mit mål under följande dagar är stt se hur den nya säkerhets planen funkar och vad som görs. Det är trots allt det som allt handlar om just nu...

Inga kommentarer: