onsdag, februari 28, 2007

Mattan marre eller vin glaset Marty the party?

Av nån anledning halkade jag in på den här sajten imorse. Sjukt coola skor, lite oprakiska om man skulle komma åt knappen... Dagarna rusar förbi och kvar står man på en kall perrong. Min besöks statistik blev banana igår efter morgonpasset. Jag är väldigt nyfiken på varför så många kom från ICA ock Ikea??? Finns det planer på att döpa en dörrmatta efter mig? Lobbar varje gång jag handlar på min pizzeria (Angelos, som för övrigt är sthlm's bästa) för att jag ska få döpa en pizza. Var väldigt nära för nått år sen, när jag hjälpte en av killaran att få körkort. Han hade kört upp 17 gånger och när jag ville hänga på och göra ett reportage om honom så klarade han det. Tyvär handlade det nog mest om att han inte pratade så bra svenska. Efter det fick jag gratis pizza i någar månader. Tyvär så har jag ingen fantastisk egenkomponerad pizza, Ola Skinnamo ska däremot ha det på sin pizzeria...Har för mig att det är nått med allting på.

Inga kommentarer: