onsdag, februari 21, 2007

Förlossnigar

Värkarna har börjat och jag ska förlösa fyrlingar, ush fy fan. Det är alltid hemskt att förlösa nya bebisar till världen. Grov jobbet är gjort men nu är det slutet och det är det som är det tunga arbetet i denna kreativa process. Jag har gått stora omvägar för att inte behöva ta tag i det nu i några dagar, och imorse vaknade jag onaturligt tidigt men ett pirr i kroppen att nu var det dags. Nu har precis vattnet gått och min första unge är på väg ut. På tisdag kan den som vill lyssna på mig i etern göra det på P3 morgonpasset! För er som fortfarande kramar kudden så kan man lyssna på webben efteråt...

2 kommentarer:

Jens Sandvej sa...

Ska bli kul att höra dej i P3. Vilken tid ungefär sändes det? Är två timmar långt så jag tänkte spola lite ;)

Anonym sa...

Oh my G!
Tänk om alla reportrar skulle gå och prata om värkar och krativa bebisar innan nästa ingress är skriven och levererad!
Kom igen!
r