onsdag, februari 14, 2007

Hjärtan och vidskepelse

Godmorgon, egentligen borde jag inte skriva ett ord vad som kommer ske idag för då kommer det inte att hända. Men idag ser det ut som vi ska dra hem den sista biten. Ibörjan trodde jag att jag var den enda som hade konstiga saker för mig, jag smusslade med det och skämdes lite för det. (det gör jag iof fortfarande) Men när jag och gamle Monty satt och pratade igår fick jag reda på att jag inte var ensam längre (visserligen vet jag att Urban är lika dan). Han hoppades på att komma iväg igår så han struntade i att packa, han sa bestämt att hade han packat så hade han inte kommit iväg. Själv sprang jag runt imorse en liten stund och letade efter mina öronproppar. När det gäller sånna här stora jobb som vi ska göra idag, får inget vara bortglömt. Det har ju funkat bra tidigare så nu gör vi om det på samma sätt idag. Nu ska vi kila, Massa alla hjärtans dag kramar på er.

1 kommentar:

Anonym sa...

stor kram till dig i dag. hoppas ni kommer i väg och allt går bra.