måndag, februari 26, 2007

Måndag...

Well vad säger vi om måndagar??? Även fast det var ett tag sen jag avskaffade veckodagarna i mitt liv (livet som frilans ser nämligen ut så), så har jag fortfarande dagar som jag inte gillar. Måndagar är en typisk sån dag. Alla är tillbaka på kontoren och det rings hitan och ditan. Jag har knappt fått nånting gjort idag, telefonen har av nån konstig anledning rint hela dan. För en stund sen frågade nån mig vad alla samtalen handlade om och jag kunde ärligt inte minnas ett enda vettigt samtal... Borde gå och lägga mig tidigt för att imorgon är det upp ruskigt tidigt. Kl 07:35 (typ) kommer jag sitta i en studio hos SR och snacka om hur det är att vara KRIGSFOTOGRAF. Uhhh vad jag ogillar det ordet, varför måste man alltid hamna i dessa fack? Det ska bli kul såklart men lite mer nyanserat hoppas jag!

2 kommentarer:

Ullton sa...

Hej
Trevligt och intressant att följa din blogg.
Har nu också sett ett par bilder an dig som var verkligt intressanta.
Mvh Ulrika Delden

Unknown sa...

Jag hörde just dig på radion, du lät lite trött men det var intressant. Nu ska jag försöka hitta den där bilden du pratade om. Ha de bra.