tisdag, februari 27, 2007

Morgonpasset

Med kudden kvar i ansiktet hoppade jag in i en taxi för några timmar sen. Lite nervös åkte jag genom ett snötäckt Stockholm, upp på radion för att snacka om hur det är att jobba i Irak. Möttes av ett skönt gäng i studion, som fick mig att slappna av lite iaf. Det är läskigt att prata om sig själv och framför allt vara seriös och verka smart.... Sköj var det iaf och nu är det ju över så nu är det dags att börja jobba, på med en kaffe först och lite shisha. Godmorgon Stockholm!

4 kommentarer:

Anonym sa...

går det att lyssna på detta efteråt på webben? Vilket program och kanal?

/Robin

ajja sa...

sjukt redigt att mecka en pipa sådär på morronen..! Vi brukade alltid avsluta kvällen med en.

Hur är det med tobaken i sthlm nu? Den sinade rejält efter nyår nämligen..

Martin von Krogh sa...

Modde- Tack, det blev lite konstiga frågor men det var kul.

Robin- Jo då, gå in på P3 morgonpasset, läs på support sidan hur man gör. För mig tog det en dag att förstå hur man hittade dom olika delarna.

Ajja- Jag har precis slutat snusa så nån last måste man få ha. Jag köpte med mig lyx äpple tobak från Kuwait. Men det går att få tag på "Two apple" lite överallt. Åk till Hornstull och gå in hos Kairo Basar dom har lite allt möjligt.

Kristina sa...

Det gick helt förträffligt! Du gör dig bra i radio också. Jag hade dig i öronen på väg till jobbet en regntung morgon.