tisdag, februari 20, 2007

Trånga byxor och en galen regisör

Jag har haft en liten hemighet för mig själv som jag inte delat med mig till er. Dagen innan nyårsafton så skulle jag testa vilken kostym jag skulle ha på kvällen. Två av kostymerna hade blivit för små, alltså jag kunde inte knäppa byxan. Jag fick panik, ringde pappa som skrattade i mjugg att det här var en del av livet... Jag försökte med att jag kanske hade vuxit, han kontrade med på bredden... Så den senaste tiden har jag legat i hård träning och nu kommer jag äntligen i dom! Helt onödigt vetande, ska snart iväg och träffa vår Irakiska regissör som dök upp i Sverige på ett litet oväntat sätt. I lördags ringde han och sa att han var i Hudiksvall och ville att Urban skulle komma och hämta honom... Det här var alltså mitt under föreläsningen! Idag kommer han till Stockholm för att om nån timme åka hem till Canada igen. Vi står bara häpna och förstår ingenting!

Inga kommentarer: