tisdag, februari 28, 2006

En lektion om livet

Under en tid nu så har jag gett min kompis en flört kurs här nere i Singapore. Den är väldigt basic men den funkar... Det finns vissa filmer tv serier etc som jag tycker innehåller det mesta av livet i och en är Seinfeldt. Jag vet att det inte är så coolt att prata om Seinfeldt längre men den innhåler det mesta om livet och är sjukt bra. Vissa avsnitt kan jag kolla om flera gånger och fortfarande ligga vikt i soffan. När jag nu har hållit kurs i flörtning så använder jag mig av just denna serie som studie material. Jag vet inte om den funkar lika bra för tjejer som det gör för killar, men för mig och mina kompisar så går det alltid att relatera till. Well well imorn piper jag till Köpenhamn och sen vidare till Sverige på fredag så vi ses om några dagar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

välkommen till sverige.
det är ganska kallt här, men helt okej ändå.

Anonym sa...

Du är en utmärkt lärare i denna ädla konst! Med mig lyckades du flirta :) med besked! kram A

Anonym sa...

Best regards from NY! domain names cosmetology scholarships contact lens