onsdag, februari 22, 2006

Bonuspoäng

Satt igår och skrev på en ny biografi till WpN, där skulle jag också räkna upp alla länder jag varit i sen jag gick med WpN. jag kom fram att det var 19 länder på ett år. Hitills i år har jag hunnit med fem länder och mer blir det för snart ska det ut och resa och jobba mycket. Men först en sväng hem till Sverige nästa vecka. Ska bli skönt, fest prisutdelning, jobb, deklarera och mera fest allt detta på drygt en vecka... Sen fick jag hörom dagen reda på att jag har blivit kallad som vittne i en rättegång den 21 mars, finns inte en chans på jorden att jag åker hem till Sverige för att hjälpa Mats Drugge bli frikänd. Han godkände en grov manipulering av en av mina bilder för drygt ett år seden. Nu är det en stor soppa iaf och det är det rättegången handlar om. Jag hoppas att han förlorar och dom lägger ner Slitz. Men om dom vill ha mig som vittne får dom ju betala biljetten hem, resekostnader samt en bra summa i förlorad arbetsinkomst.

3 kommentarer:

Henke sa...

Viktig sak det där med rättegångar, men är du säker att du ska vittna till Mats fördel?

I vilket fall bör du kontakta domstolen och berätta att du inte kan komma för annars kan det bli jobbigt.

Martin von Krogh sa...

Tack, nu drog jag allt i grova drag, det här har varit på tapeten ett tag nu men sen fick jag en kallelse hörom dagen vilket krockar med jobbet. Det konstiga är att Mats försvar ringde upp och vill att jag ska vittna till hans fördel. Jag har varit väldigt tydlig med vad jag står och tycker om honom men det är ju deras val. Jag vet ju vad som hände.
Domstolen är kontaktad annars kan det ju bli böter osv.

Anonym sa...

This is very interesting site... Naked asian pics Arizona appliances household major used Whirlpool dryer recall Hot asian schoolgirl ass kitchenaid superba refrigerator repair Cds forex Jesus fishermen coloring food freezers Type of skin allergy water filter for samsung refrigerator