torsdag, februari 16, 2006

Dagens bild

Rockstjärnor är verkligen stora själv upptagna as. Inga undantag på avdankade som super heta. Den gamla 90-tals rock hjälten Lenny Kravitz, dök oväntat upp på en nattklubb när jag var där på ett helt annat jobb som handlade om det festande folket. Kan vara en av dom drygaste personernaa som jag någonsin träffat. Hey killen du har inte haft en hitt på fem år! Ville jag säga till honom men väluppfostrad som jag är sa jag inte så mycket utan gick snabbt därifrån.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hade en kort stund då jag tyckte han var bra, men nu blir man mest illamående när man hör honom, allt låter väldigt mycket likadant..

Martin von Krogh sa...

Sandra: Han var ganska så otrevlig....

Jon: Tack så mycket! plåtar du både stillbild och rörlig?

Båten: Jap, men så är han dock på väg ner...

vargkvinnan: Tack! jo jag håller med, men jag var lite för trött för att välja en bild med lång text till. Har tyvär varit det hela veckan....

Cliff Hanger sa...

På vilket vis var Lenny dryg?

Martin von Krogh sa...

Jag var där på ett helt annat jobb och plåtade på långt innan han kom dit. Men när han ser mig efter jag tagit en bild säger han till sitt folk att ta min kamera och förstöra bilderna annars skulle dom slå sönder min kamera om jag inte gjorde som han sa skulle han lämna stället.....