tisdag, februari 21, 2006

Hur gick det till???

Idag när jag skulle synda, jag gick nämligen till Mc Donalds för att äta middag så kom jag dit med bara mitt kontokort inga kontanter. Just på detta Mc Donalds så tog dom inga kort, så jag frågade var närmaste ATM låg. Ganska långt bort så jag frågade om dom hade home delivery. Nej på just detta Mc Donalds så hade dom det inte. Men den unga tjejen som stod i kassan sa ist något som förvånade mig. Vi bjuder på det här!
-Va???? Vi bjuder på din mat! Hur kommer det sig att, 1. Mc Donalds bjuder på mat om man inte har kontanter med sig? 2. Hur kan en singaporian ta ett sånt beslut?? Men framför allt VARFÖR????
jag är fortfarande glad, konfunderad, misstänksam och mätt. Ja det är väldit många känslor som befinner sig i min kropp just nu.

Inga kommentarer: