onsdag, februari 01, 2006

Dagens bild

Jag har faktiskt gjort lumpen, på Värnpliktsnytt, jag gjorde det för jag ville se hur den "den andra sidan" funkade. Här är från HMS Karlskrona, vi var med på test turen in och ut ur hamnen på tre dagar. Om det är nått jag kan rekomendera (dvs om jag har några läsare som ska göra lumpen, eller nån förälder som har barn som ska göra lumpen) så är det att göra det. Jag hade så otroligt kul både under gröntjänsten och på VPN, Folk som jag aldrig skulle umgås med eller träffa mötte jag där. Man lär sig väldigt mycket och man behöver inte gilla att kriga, jag gör inte det! Men jag har mycket nytta av sakerna jag lärde mig där som fotograf.

1 kommentar:

Martin von Krogh sa...

Tack! Det här var nog ett av världshistoriens sämsta inlägg, men det blev sent och jag hade varit ute och rumlat... Det är iaf en båtmössa! Ang receptet så har jag varit på henne flere gånger. Om jag inte publicerer det så lovar jag att bjucka på det när jag kommer hem till Stockholm. Men jag jobbar stenhårt på det!