fredag, mars 31, 2006

Att spå i sin resa

Jaha då var äntligen min papper framme, tydligen så hade dom lagt ner mina papper i någon annans väska när dom gick igenom innehållet i tullen. Jag har haft en mindre kris under tiden, men som det ofta gör så löser sig det ju. Och vad kan vi nu säga om denna lilla historia? Hur en resa börjar är avgörande, det speglar sen hela resan ändda tills man kommer hem. Vilket iof är lite svårt eftersom jag har två hem nu. Singapore och Stockholm.... Hmm just nu kör jag på Singapore, för då går oturen över ganska snart. Men fram till dess så ser prognosen ut så här. Du kommer möta trevliga människor på vägen, drabbas av ganska mycket otur som du själv inte är orsaken till. Men det kommer lösa sig till slut iaf och då har du gjort en liten hacka av det hela.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena, mannen.

Skicka din e-mailadress vetja.

Min e jonas[snabel]peyerl.com.

Hälsningar från Stockholm.

-Vlad