tisdag, mars 07, 2006

SMS listor

Fika möten och joba, allt på engång det är så mycket som ska göras när man är hemma en kort stund. Men nästan bara roligt är det. Imorse vaknade jag dock av nått som jag trodde det var slut på. För ca fem år sen var det någon som la till mig på en sms lista angående försenade tåg i Roslagen. Jag har mailat ochh försökt ta bort mig under en lång tid nu och under något år så fick jag inga sms eller så var det så små förseningar det året att det inte ens var värt att skicka ut. Men i höstas började det igen. Mitt i natten i NYC vaknade jag av fem sms. Roslagsbanan försenad med 30 min etc. Och i morse var det nya förseningar! Det verkar som om jag ligger så djupt nere i systemet att Roslagsbanan måste dö för att mitt nummer ska tas bort från denna satans lista! Det här är nått som jag inte önskar min värsta fiende men nån vill tydligen mig något ont för det är inte jag som anmält mitt nummer dit. Nya krafttag ska försökas göras mot denna lista som jag ligger som grund för....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet hur det känns! Den förbenade listan har jag också hamnat på.. och det verkar vara helt omöjligt att komma bort från den! Känns ganska onödigt att känna till föreseningar på Roslagsbanan när man befinner sig på andra sidan jordklotet...

Anonym sa...

hehe! Jag kan vara den skyldige som la till dig vännen! men jag gjorde det säkerligen under dina godkännande! Minns nämligen att jag själv var anmäld under tiden som vi var på värpan och de satans messen väckte en vareviga natt! Men mig fick de iaf bort när jag skällde lite på dom. Se det som en påminnelse från de härliga sommardagarna inne på ett svettigt kontor i näsbyslott! Dom kanske hehlt enkelt vägrar inse att du flyttat från dom? ;)

Anonym sa...

Kan hålla vilken hemlängtan som helst borta!