torsdag, mars 02, 2006

Mars kalender pojke

Mars kalender pojke är Luke Wolagiewicz den ligger uppe nu, ledsen att den blev lite sen.... Jag har äntligen kommit fram till Köpenhamn men min väska är kvar i London. Ok sånt händer och då brukar man få en ersättning för att köpa lite kläder speciellt eftersom jag kommer från värmen till kylan utan varma kläder. Mannen på Köpenhamns flygplats hade samma uppfattning tills han frågar var jag kommer från. Ja jag bor i Sverige men... Ok om du bor i Sverige då är du ju hemma ju!
Inga pengar om man flyger hem. Jag har tydligen missat en hel del nu när jag varit borta. Sen när blev Danmark svenskt eller tvärtom? Jag försökte säga att det skiljer en lång bro och att jag skulle förmodligen frysa ihjäl om jag skulle försöka gå hem. Well you can give it a try, but i don't think you will get some money out of this! En spännande fortsättning följer!

1 kommentar:

Anonym sa...

Välkommen till Höganäs!
/ Fam Bertland