fredag, mars 24, 2006

Planering

Då var sommaren klar, från Expressen går jag nu över till Aftonbladet. "Ledig" nästan hela junii så det ska bli skönt. Det är alltid lika kul att hoppa in och jobba på tidning under sommaren. Efter några månader där jag nästan enbart jobbar ensam är det kul att hoppa in i en redaktion under några månader. Men det återstår att se vart jag ska nu. Jag har skickat in en förfrågan om inbäddning hos jänkarna i Baghdad. Jag kan tyvär inte säga att jag är speciellt sugen på att åka dit. Just nu är det kallt och väldigt grötigt. Så om jag inte får svar imorgon så drar jag nog till Bangkok och följer valet och den kommande revolutionen... Undertiden jag väntar har det trillat in en hel del snabba jobb ett som jag ska ut på inatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å neeeej, en förlust för Exp. Vi kommer sakna dig.
Men grattis till nya jobbet. Kram!