onsdag, mars 08, 2006

Hmmmm

Jag vet att det inte är lagligt men eftersom jag är beroende av serien Lost så brukar jag ladda ner avsnitten som jag annars skulle kollat hemma på tv. Men jag är lite för nyfiken och kan inte hålla mig tills nästa avsnitt samt att jag aldrig är hemma när den sänds. Vilket fall som helst ett nytt avsnitts har lagts ut och jag tänkte att nu laddar jag hem det här under natten så kan jag kolla på det till frukosten. Men ist för ett nytt spännande avsnitt från ön så börjar ist en gammal 70-tals porrfilm. Som tur var så var det inte på ett cafe eller en video kväll med massa polare etc. Jag har aldrig fattat grejen med porrfilm, visst har jag kollat på nån under tonåren men sen var det inte så spännande längre och speciellt inte till frukosten! Dagens andra hemska sak hände strax därefter, min dator dog! Jag vet att jag är beroende men hela mitt liv stannade upp. Jag försökte HLR men ingenting hjälpte. I sommras hörde jag talas om en dator tekninker som jobbade på Expressen som hade en magisk röst när ingenting funkade så ringde folk honom. Haan behövde bara prata sen funkade datorn igen. Tyvär så jobbar jag inte längre där så jag får inte ringa honom utan begav mig ner på stan för att köpa en ny dator. Allt verkade gå emot mig, dom nya pro power book levereras inte förens om 8 dagar.... Jag behöver en NU! Jag åkte hem och helt plötsligt när jag klappat lite på datorn och sagt snälla saker till den funkade den igen. Men den sjunger på sista versen så det blir nog en ny snart ändå. Allt funkar nu igen och jag har precis kollat på det 15 avsnitten av Lost i andra säsongen. Det börjar dra ihop sig.....

1 kommentar:

Ida Thunberg sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.