måndag, mars 27, 2006

Snurrigt

Förra veckan skickade jag in en förfrågan om inbäddning hos jänkarna i Baghdad. Efter som jag inte fått nått svar köpte jag idag en biljett ner till Bangkok för att bevaka valet där på söndag. När4 jag nu kom hem så ligger det självklart ett svar i brevlådan att jag är satt som standby! Så nu är planen att jag åker till Bangkok på onsdag, hänger där i några dagar väntar och ser vad som händer sen ner till Singapore. Plocka några saker och lägga i en tvätt. Sesn står valet mellan norra indien och Baghdad. Då borde jag veta mer dvs nästa onsdag. Imorn ska jag fixa allt som jag låtit vänta tills sista dagen, bokföra, möten och stress fika....

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja mannen! Jag har länket dig från min blog nu också!Fan de var kul att ses igen. Ta det lugnt där borta så ses vi på din klubb i sommar!