torsdag, mars 09, 2006

Stocktown by night

Efter en lättutgång känner jag mig sjukt sliten idag.... I stockholms nöjesliv händer det saker, som en gammal klubbråtta är det kul med dessa förämdringar. Det "nya" är ju att hänga på Spy bar, lokalen har det aldrig varit fel på men gästerna är inte min påse chips. men igår blev det en glad överaskning att komma dit. Och äntligen har det börjat hända, att ens kompisar börjar sakteligen ta över stan. Min kompis Maria kände sig helt plötsligt gammal och ist för att hon tar mig med sig ut blir det jag som får ringa färdtjänst och visa vilka ställen som är"rätt";). Jag har hunnit med hälften av vad som jag skulle och idag får jag ett efterlängtat besök från österland så helgen blir helt full bokad och inget jobb.... Finns det AA möten för workaholics tro? Hej jag heter Martin och är arbets narkoman, jag har inte jobbat på tre dagar. *applåder*

1 kommentar:

Anonym sa...

Men snart finns det AB möten!
"Hej jag heter Kapple och är bloggoholic"