onsdag, mars 22, 2006

A big fuck up!

Att svenkst rätts system är ett skämt, igår nämnde jag det utan att riktigt förklara och här kommer en liten förklaring. I dagens Expressen kan man läsa om en polis som haft 1549 barnporr film sekvenser i sin dator. En utav räknas som sexuelt övergrep, dom andra är bara posering. Barnen har säkert ställt upp helt frivillig! Han döms till villkorligt och får sparken. Thats it! Hur fan kan man döma så klent??????? En nyttig sak som jag lärt mig genom att bo utomlands är hur folk ser på Sverige. Utomlnads så är Sverige ett barnporr paradis, istället för att sätta dit brottslingar så skyddar man dom här. Det är så mycket som jag inte förstår med Sverige och det här är en sådan sak. Det värsta man kan göra i Sverige är ekonomisk brottslighet, där åker man dit ordentligt. Obs måste poängtera att jag inte är mer insatt i det här en att jag läser tidningarna så om någon annan har nån annan syn så är ni mer än välkommna att förklaravad som gör det här till ett bra system. Men jag mår illa av systemet och det kommer jag fortsätta att göra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi är mesiga och saknar ryggrad på många områden, det håller jag fullkomligt med dig om.

Anonym sa...

Ja du saknar ryggrad. Det är ett faktum. Hoppas att "förlikningspenningen" håller dig flytande ett tag. Enligt min mening är du en riktig SKIT. Det är vad jag tycker och det är inte alls säkert att det är så. Men JAG tycker att du är en liten struntfotograf.

Skit på dig och ha det så bra.

Lars Gåre