lördag, mars 18, 2006

Grattis Ida Tuneberg från Sibirien

Eftersom kunkeransen var hård på gårdagens tävling så drogs vinnaren först idag. Ida svarade rätt på huvudfrågan men avstod att svara på "vad man gör". Svaret kan jag lite snurrig berätta är att dricka ofantliga mängder öl och sprit. Thats it! Ida färdtjänsten kommer hämta dig klockan 18:00 på tisdag så går vi ut och äter middag.
Tur är det iaf att St Patrick's day bara firas en gång per år för hittils var det nog den hårdaste högitiden som jag testat i år. (Att komma ihåg tills nästa år, plugga in alla Irländska gamla folk sånger så är du deffenetivt en i gänget).

3 kommentarer:

Ida Thunberg sa...

Jag har bara två invändningar, mot ett i övrigt lysande inlägg.
1. Du har stavat mitt namn fel (som vinnare vill man ju gärna glänsa lite, i sitt rätta namn)
2. Färdtjänst! Finaste du, det är inte jag som är gammal! Det är du som är ung.

Anonym sa...

Excellent, love it! Mystery ranch backpacks Carrying totes beautiful swimsuit girls

Anonym sa...

best regards, nice info low cost health insurance indiana government funded health insurance 550mb free webspace ferritin and nexium klonopin and zoloft Renegotiate medical insurance Canon 700 fax prices health+insurance+in+california 2002 mercedes clk health insurance Los angeles chrysler limousines Hydrochloric acid supplements sony dcr-dvd92 dvd camcorder Aol ppc