tisdag, januari 31, 2006

Att leta lägenhet del 2.

Jag börjar tröttna rätt hårt på det här nu. Springa runt och kika på lägenheter... Idag var jag ute på east coast och spanade på en lägenhet. Fyra jätte trevliga indier bodde där. Helt ok lägenhet och bra läge. Men inga sängar.... Alla sov på golvet på en tunnmadrass! Nej ingent för mig, kan inte folk skriva ut lite bättre beskriving på vad det är för folk som bor där och hur det ser ut??? Det har iaf dom gjort:

"We are two french guys and we just decided to rent this big flat in a little maisonette 10min walk from Newton mrt station. If you prefer houses with character rather than a big and cold condominium without charm, you will surely like this place.
The idea is to share more than a flat and to take benefit to meet people from everywhere. We have one room for a trainee/ short time with a squating toilet (dvs ett hål i golvet) and one room for 700$ rent. And we are really open-minded, crazy people are accepted, junglers, trainees, girls, trapezists, alcohoolists, cookers, musicians, the friend of a friend of a good friend, hikers, etc...
One of the idea of the flat is to make it our own by decorating and find great & cheap furnitures. Please answer only if you think this is fun!"

Om det är nån som läser detta och har en fin lägenhet som dom vill dela så får ni gärna höra av er! Jag kan lova att jag kommer ha mycket mer tid åt bloggandet när det här är över....Men som jag brukar säga till allt annat det ordnar sig nog!

Inga kommentarer: