torsdag, februari 23, 2006

Mittemellan flytt och stök så drog jag ner på stan för att ta en öl men en kompis som är på besök. Hon och hennes man och dotter ska flytta ner, vilket ska bli grymt kul. Skönt att ha några kompisar från mellqvist här nere! Well väl nere på stan drog vi förbi ett av mina absoluta favorit barer, Loof. Jag har under en tid tänkt ringa managern och fråga om jag inte skulle kunna få lira där nån kväll (dvs att vända plattor). Terry som är ansvarig lät överaskande positiv jag ska droppa en mixtape och plocka mina skivor i sthlm när jag kommer dit nästa vecka. Sjukt kul att blåsa liv i min gamla klubb Republica do Brasil nere i Singapore! Jag har drivit den fram och tillbaka under några år och senast var på Hasselbacken. Var det någon som var där?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaaa!!!
Bästa sommarkvällen den sommaren!

Anonym sa...

såklart! skön musik, sköna människor och utomhusbio och allt. lovely! hoppas på favorit i repris i sommar.

Anonym sa...

Ojojoj...det var tider det Martin. De var faktiskt på kära Hasselbacken som vår vänskap tog sina första staplande steg! Mums

Anonym sa...

Cool blog, interesting information... Keep it UP area rugs New york water beds manufacturers ge cooktops Leather jackets ladies fringed family size microwave ovens Knap & voight kitchen slide out waste bins http://www.1981-oldsmobile-dealer-advertisement.info/lamborghini-hinges-for-ford-mustangs.html lifted isuzu rodeo Reviews of microwave convection ovens .com bingo canada Massachusetts maternity clothes dentists in west lafayette oh ohio brand smart microwave convection ovens

Anonym sa...

Where did you find it? Interesting read »