tisdag, februari 14, 2006

Alla hjärtans dag...

Japp idag är det alla hjärtans dag och jag vet inte riktigt vad man säger men, Glad alla hjärtans dag! Hoppas ni som har någon har en mysig dag. Och för er som är singlar får vi väl hoppas på att ni blir bjudna på ett gelehjärta på ICA eller på lunch restaurangen dit ni ska idag.
Själv är jag helt ensammen idag så det känns ju sissådär va... Men som man bäddar får man ligga, flyttar man utomlands och reser runt, så får man nog skylla sig själv att det inte var någon som låg bredvid mig när jag vakna upp som jag kunde pussa på. Men hey! Det finns ju faktiskt blomster bud om man nu skulle ha någon. Förra året vid den här tidpunkten umgicks jag med en donna. Hon var någonstans i mellanöstern och jobbade och jag var nere i regnskogen på Sumatra. Eftersom jag satt lite dåligt till och inte hade internet så engagerade jag min redaktör på WpN i det hela. Hon lyckades hitta nån liten obskyr blomster handel där hon var, och skicka en bukett med blommor till henne. Tyvär så small det till uppe i Lebanon samma dag om jag inte mins fel. Hon blev iaf tvungen att åka från hotellet där hon bodde och fick aldrig blommorna. Jag fick iaf se dom på en bild från internet senare, dom var fina.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Skickar ett stort varmt hjärta till dig som finns långt-bort-i-stan. Dunk dunk dunk...
A

Anonym sa...

Ska precis buda över en enorm bukett blommor. Räcker det med Martin von Krogh -Singapore- som adress? j

Anonym sa...

cyberkramar från mig!

Martin von Krogh sa...

Jag har visserligen ett rykte här men inte så stort än... Men här är adressen.... ;)

60 west coast cresent.
0605 West Bay Condo 128040


Pussar på er alla!!

Anonym sa...

Du Martin...det kanske är så att du ska vara glad att du inte är hemma i Sthlm, då din lilla etta troligen inte kunnat ta emot all blomster. Tycker faktiskt att du borde ringa till hon som hyr lägenheten och höra dig för om hon såg dörren för alla rosorna.

Puss och Alla Hjärtans Dag på dig

Anonym sa...

Lena said
Många varma hjärtekramar