tisdag, november 27, 2007

Yoga


Jag börjar bli ganska såld på det här nu. Yoga, det är det reportaget handlar om och visst har man gjort krigaren och solhälsningen men det här gänget är mästare. Det känns som att hänga runt bland jedi, uråldrig kunskap och tålamod som bara få. Jag funderar seriöst på att börja praktisera Yoga igen (alltså vi hade det schema lagt under gymnasiet, jag gick ju teater!). Det ser iaf så skönt ut och det här gänget som jag följer nu där är medelåldern ca 50-60 år och alla är pigga som bara den. Så skulle man råka bli gammal så kan det ju vara kul om man kan hålla kroppen vid pigg också. Det är iaf sista dagen och jag är nöjd med bilderna så nu i eftermiddag så blir det bonus material vilket alltid är skönt, slippa behöva leta efter bilder utan istället låta dom komma till sig.

Inga kommentarer: