tisdag, november 20, 2007

Intesiva flygattacker

Jag skäms för att säga det men jag utförde ett litet experiment igår på ett levande djur. Varje morgon vaknar jag nämligen med några nya myggbett. Dom är inte lika pigga som i Sverige så efter dom druckit sig mätta på mitt blod hänger dom kvar i lyan och softar. Så jag brukar gå runt och döda dom som jag hittar, men igår fångade jag en av dom i en plastpåse. Han var tjock på blod och jag ville se om han/hon skulle lägga ägg eller vad hans plan var? Så jag gjorde ett litet hål i påsen och droppade in lite vatten och la honom i byrålådan. Jag ville ju inte att städerskan skulle hitta honom, för då hade hon nog tycket att jag var knäpp på riktigt. Well, dagen gick och jag kikade i lådan lite då och då men ingenting hände. Så tillslut fick jag dåligt samvete och släppte ut honom. I min naiva värld trodde jag att han skulle lida att Stockholms syndromet och berätta för sina polare att dom skulle sluta suga blod av mig men inte. Jag har aldrig varit med om nått liknade, för i natt turades dom om med att anfalla mig, jag har alltså vaknat en gång i timmen nästan hela natten pga intensiva flygattacker. Föresten så fick jag ett roligt mail från Der Spielgel som ville att jag skulle jobba för dom nästa vecka nere i Maharashtra! Skoj, klippet är från Wall street Journal jobbet där jag fick första sidan i helgbilagan.

Inga kommentarer: