måndag, november 26, 2007

Pune

Sov som ett barn i natt. Jag sov 8 nästan 9 timmar och skulle behöva sova minst lika mycket till. Jag mötte upp reportern från Der Spiegel igår och var ute och käkade middag tillsammans, riktigt trevlig kille så det ska bli kul att jobba ihop. jag har faktiskt redan börjat plåta men vi har en lunch paus och sätter igång kl 15 igen, lite märkligt men gubben som vi följer är 90 år gammal så med all respekt får han vila upp sig emellan. Nu ska jag springa iväg och käka lite lunch och sen plåta vidare. Här kommer en annan cool kvinna på 80 år! En slarv kopia från idag. Och visst älskar man den nya D3 som jag han få innan jag lämnade Sverige, lite meckigt är det för jag hann inte få nån FX glugg så nu plåtar jag bara på fast 35 mm och 50 mm. Men det är utmanande.

Inga kommentarer: