fredag, november 16, 2007

Gammal prutt

Idag känns allt lite bättre, sitter just nu och just nu och håller på att skicka bilderna. Ser helt ok ut tycker jag nog. Stället som jag sitter på tillhör lite grann hotellet men ändå inte riktigt. Dom är iaf sjukt snåla, visst jag har suttit här hela dagen och inte ätit jätte mycket men lite. För en timme sen kom en av servitörerna och sa att jag nu måste gå. Jag fick stanna om jag beställde något så jag beställde en svartvinbärs juice. Vid första klunken håller jag på att sätta i halsen, juicen smakar inte juice utan mer som en gammal prutt. Så nu står den här odrucken och lite skamsen. Planet går inte för ens om några timmar och jag har nu bara en bild kvar att skicka så har du några snabba tips vad jag ska göra i Delhi? Skriv!

Inga kommentarer: