söndag, november 25, 2007

Färsk frukt

Sprang precis ner på gatan för att köpa lite frukt till frukost, magknipen sätter igång igen. Det här är en märklig grej, jag blir väldigt sällan magsjuk när jag åker utomlands men så fort jag kommer hem till Sverige igen så blir jag kass i kistan. Jag hjälper dessutom till med att inte hinna med att äta och stressa i 180. Gårdagen var helt vansinnig och som ett tips till alla KÖP INTE NYA LEOPARDEN!!!! Iaf inte än, den suger nämligen! Jag satt hela dagen igår och försökte bränna två dvd skivor med bilder som skulle Fedexas till USA. Well well det får bli en historia en annan dag för nu ska jag strax med flyget till Pune!

1 kommentar:

Fotograf Mats Lindfors sa...

Vildkatten verkar kunna ställa till problem. Jag tror att det är bästa att vänta till februari innan man ger datorn mera klös.