onsdag, juli 12, 2006

Så var jag hemma igen....

Jag landade i söndags kväll och kunde mysa med Fly under hela måndagen. Klockan 15:00 hämtade Fly Ebba (bonusdottern) och sen hade vi familje kväll med sedvanligtstök. Jag hade hoppats på att få ledigt under veckan för att kunna åka ner till Gotland med min lilla mini familj men inte. På tisdagen var det vanligt jobb och det blev en resa till Kiruna och hemm samma kväll och idag gick Israel in i Lebanon så ni kan ju gissa var jag sitter nu. I kära gamle Frankfurt och väntar på flyget som ska ta oss ner till Beirut. Denna gången har jag dock lovat min flickvän att komma hem så jag kan vara nere på Gotland nästa helg och dit ska! Så imorn kommer första raporten från ett nytt växande krig som denna gången verkar sprida sig utanför Israels gränser.

Inga kommentarer: