torsdag, juli 27, 2006

Du rullar vi igen

Sitter på tåget ned till Göteborg efter en underbar veckas semester. Jag drog ner till Gotland dagen efter jag landat från beirut och har hängt med familjerna hela tiden. Gårdagen var första dagen på jobbet och det blev att fota ett möte ute hos livetsord, Ulf Ekman och Alf Svensson kliade varanra på ryggen och var glada att dom äntligen närmat varandra... Själv började det klia på hela kroppen när jag satt där och lyssnade på deras dravel. Jag är öppen att lyssna på folks åsikter och tycker det är en självklarhet att man tycker olika men fy fan vilka nötter dom är. Att prata med en fundamentalist oavsett religon är som att prata med en vägg. Skönt iaf att jag inte behöver bevaka dom under valet i höst. Nu bär det iaf av på en miniturne på två dagar ska jag först till Göteborg sen Strömstad sen Trollhättan sen Göteborg sen Stockholm och byta flyg sen Östersund och sen hem. Lite hattigt men kul, det löjliga är att på den resa kommer jag endast plåta i 45 min totalt....

1 kommentar:

Anonym sa...

din stackare... att behöva lyssna på sån skit :-/