onsdag, juli 19, 2006

Home sweet home

Så var jag nu hemma i sthlm, har sovit som ett barn efter en riktigt lång resa. Evakueringen av svenskarna har börjat rulla om än lite strulig men UD verkar nu ha mycket folk på plats som gör allt dom kan. På den här resan har jag mött några utav dom finaste människorna som jag träffat i mitt liv, en av dom heter Hassan. Han är en nyfunnen vän som jag aldrig kommer glömma och förhoppningsvis kommer ha kvar i mitt liv under min livs tid. Nu bär det av mot Gotland för att göra familjen glad.... Det ska bli väldigt skönt att vara ledig en vecka och träffa dom. Det har hänt en hel del som jag inte kunnat skriva pga att min flickvän och familj inte skulle oroat sönder sig men det kommer så fort jag får lite tid över.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag älskar din blogg! Bättre än vilket cnn som helst. Väntar med spänning på fortsättningen av libanonberättelsen.

S sa...

Det har verkligen varit super att kunna läsa din blogg om Libanon. En helt ofiltrerad version av det som händer där nere. Din blogg är guld.

Hoppas du får en underbar vecka på Gotland nu!

Emma sa...

Håller med de två föregående å välkommen hem.

Anonym sa...

welcom back!

mvh Marcus

Anonym sa...

Mycket duktig fotograf må jag säga! /J

kalliljas sa...

Hej!
Jag såg din bild, som jag antar vann i klassen "Svenskt vardagsliv" i årets bild 2006. Jag är intresserad av att köpa en utskrift av den för att sätta på väggen hemma hos mig. Vore det möjligt? I sådana fall kan du kontakta mig på karl.liljas@gmail.com. Behöver jag tillägga att bilden var bra? :)