lördag, juli 01, 2006

Lite svår jobbat.

Dagen har väl inte direkt flytigt på som den kan göra, efter många turer hitade vi fram ditt vi skulle men var inte helt nöjda. Jo föresten jag befinner mig nu i Israel/Palestina på jobb för Aftonbladet. Vid min sida har jag en väldigt trevlig skåning så vi försöker pigga uppp varandra. Mitt bagage kom fram idag, fast jag fick åka ut till flygplatsen och hämta det.... Allt var kvar men nån har sökt igenom väskan för saker låg inte där dom skulle. Dock ska dom ha en eloge för låset som jag har på min väska är inte lätt att lirka upp. Det tar tid och det var väl därför väskan var så sen! Imorn blir det nya krafter och nya intressanta jobb som ligger i farvattnet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta hand om dig vännen...

Anonym sa...

Grymt för dig å få dra iväg en sväng igen!
Sjuk trevligt sist, med Marias underbara tårta. Smaskens!
Bli inte bort för länge bara...