fredag, april 04, 2008

Slarv kopior och monsun regn


Många tankar i huvudet nu, svårt att jonglera med alla, några ramlar mot marken och går sönder. Reportern som jag jobbat med sov över här i natt, jag har inte skrattat så mycket på länge, fan vad skoj det är när man har samma humor och man triggar varandra så det mesta man pekar på blir roligt. Vi skrattade så vi grät efter vi kollade in den här stackars mannen nu är det ju inte säkert att just har samma humor och kommer tycka klippet är ganska tråkigt men ta då en titt till och tänka på att det är en väääääldigt sällsynt liten sak han håller i handen... När vi satt och drack öl på terassen igår skakade hela huset till av en liten jordbävning, sen har moderjord spelat spratt med oss hela dagen. Enligt nyheterna så hade New Delhi ett pre-monsun regn nu under eftermiddagen, vilket i sin tur ledde till elavbrott. Nu måste jag fortsätta jobb lite innan vi ska ut och dricka drinkar. Bilderna är otroligt slarvigt kopierade så tänk inte på det...

4 kommentarer:

Helena Bergendahl sa...

vilken grymt intressant och fin blogg du har!

Anonym sa...

hahah!

Andreas sa...

Martin, hans hænder skakar næstan lika mycket som dina!

Martin von Krogh sa...

Helena Bergendahl: Jag bugar och bockar, kul att du hittat hit och damn vilka fina teckningar du gör. Ska deff hålla koll på din blogg i framtiden.

Andreas: Du, sen jag slutat snusa så darrar jag knappt någonting!!! Hur gick det i CPH?