tisdag, april 29, 2008

Förberedelser

Igår satt jag i telefon med Sverige för att fixa mitt bredband, adressändring etc. Jag hoppas vara ute i god tid så att om en månad när jag flyttar hem så ska allt funka. Jag får lite svindel när jag tänker på det, EN MÅNAD sen är jag hemma igen! Shit vad tiden går snabbt och nu på slutet har jag så mycket som jag vill göra men ännu inte hunnit. I morgon bär det dock av ner till Sri Lanka för att lära mig surfa. Den här resan har jag sett fram emot i flera år, för det första älskar jag Sri Lanka, underbart ställe. Och för det andra har jag så länge velat börja surfa, så nu är det jag och två polare som ska ner den ena har surfat länge och är från Australien så jag hoppas han är en bra tränare. Det blir visserligen bara en kort resa för vi bestämde oss igår kväll och alla måste vara tillbaka nästa vecka för nya jobb. Nu ska jag bara dunka av det som ligger på mitt skrivbord och väntar på att bli gjort!

Inga kommentarer: