tisdag, april 22, 2008

Nepal

Helt plotsligt som fran en klar himmel blev jag pa sjukt daligt humor igar. Jag hade ingen anledning av att vara pa daligt humor men blev det bara. Samtidigt som det daliga humoret kom en liten kansla i kroppen av att jag kommer bli sjuk inom en vecka. Sa nu knaprar jag medicin och dricker mangder med vatten. Eftersom jag sovit daligt dom senaste dagarna sa forsov jag mig saklart imorse ocksa. Planet gick 12 och jag kom dit en 40 min innan. Allt gick bra och nu sitter jag iaf pa en bakgata i Kathmandu. Stallet ar underbart, precis som jag forestallde mig det hela och lite till. Tyvarr sa aker jag hem redan imorgon men kommer deff tillbaka. Ar sjukt nervos for jobbet som jag ska gora, vilket ar ett porttrat pa en gay aktivist for ett stort magasin i USA. Jag ska iaf upp vid fyra snaret imorgon bitti for att hinna fanga morgon ljuset uppe pa en kulle.

Inga kommentarer: