söndag, april 20, 2008

Rent bord

Steg upp tidigt för att göra ut mitt ångest jobb, egentligen är det ingen ångest kring jobbat det är bara det att jag låtit det ligga för länge. Större jobb brukar jag låta ligga iaf i en vecka helst lite längre för att det ska mogna till sig lite. Nu har jag iaf rent bord som så när på en text jag måste skicka till min agentur och en bild som måste väljas för mitt nya promocard. Funderar på hästpolo bilden, men har du ett annat förslag? Gårdagen tillbringades annars först med middag hemma hos en ung franska fotograf sen chillout hemma hos Romana som jobbar på AFP. Det var en grymt skön blandning av folk hemma hos Romana, det visade sig att det var tre sikher, två muslimer varav en shia och en sunni, en tibetansk buddist och en hinduist. Den stående Indiska kommentaren för värmen som nu ligger över Delhi som en filt är "It's like a tandori oven in your pants". I morgon får jag se om det blir Dharamsala eller Nepal, God natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte det var ett fint bildval!