onsdag, februari 27, 2008

Utan aao smaktar jag pa denna o

Funderade ett tag pa att skriva pa engelska eftersom jag saknar svenskt tangentbord. Men nu befinner vi oss iaf i Kerala. Jag har genomgatt en helkropps massage utan som tur var en happy ending! Det borjade med att jag kladde av mig naken i en kallarskrubb (redan dar var en happy ending inte langt bort kandes det som) Nar jag val stod dar naken kom den jamnariga grabben som skulle massera mig ut och knot en typ tunn gasbinda runt hoften. Sen drog han gasbindan mellan bena sa att den tackte den intima delen och med ett ryck satte han den pa plats... Efter 1 och 1/12 timme var jag mor som en krokodil och hade formodligen lika mycket fett kladd pa kroppen som jag foddes i. Imorn ska vi aka husbat i djungelkanaler och dagen efter blir det plajan for hela slanten!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Ville bara säga att jag läser din blogg titt som tätt. Väldigt intressant att följa ditt jobb och äventyr!