fredag, februari 15, 2008

En bar fluga i Kabul


Så var vi äntligen klara med familje chattarna. Det enda som återstår nu är en chatt med mig och Urban klockan 13:00. Härom dagen var jag med om en märklig sak, jag och Urban satt och åt frukost när vi börjar prata med en svensk kille som bor här på hotellet. Han var jätte trevlig och jobbade som NGO här nere. Efter ett tag kommer vi in på Stockholm och var jag bodde. Tillslut visar det sig att hans pappa bor i samma hus som jag gör på söder, och jag vet mycket väl vem det är och brukar hälsa när vi ses. Världen är bra liten ibland. Mikael som han heter bjöd iaf med mig på Valentines party igår på FN basen och sen på en liten barrunda. Jäkligt trevligt och märklig stämning. Nu ska vi iaf iväg på Buzkashi som är en väldigt speciell form av polo....

Inga kommentarer: