onsdag, januari 10, 2007

Sova gott

Nu är allt insickat till alla tävlingar, eller iaf dom stora, dom som tog lång tid. Hade tom 10 min till godo när jag kom till klarabergsviaduktens nattbrevlåda kl 20:50. Resan är betald så imorgon bär det av ner till Amman för att sen åka in i Irak. Underdagen hade det tydligen varit tunga strider i centrala Bagdad, minns inte att jag läst om något sånt sen kriget började. Det kommer nog bli tungt där nere, men resan är välplanerad och jobben riktigt bra. Säkerheten går före allt annat och det känns skönt att jag hunnit vara där två vändor innan, eftersom läget ser annorlunda ut nu. Vi hoppas kunna dunka av jobben på 20 dagar men vissa dagar går inte att jobba så det får ta den tid det tar. Nu ska jag få lite skönhetssömn för imorn ska det packas tvättas och allt annat som måste hinnas med innan flyget lyfter 19:00 från Arlanda. God Natt!

Inga kommentarer: